środa, 11 grudnia 2013

Portal Mama Na Zakupach



Od kilkunastu miesięcy jestem stałą bywalczynią na portalu Mama Na Zakupach oraz z zaciekłością śledzę go na Facebooku. Dzięki temu portalowi miałam przyjemność testować kilka produktów, które jak najbardziej spełniły moje oczekiwania. M.in. otrzymałam :
- 2kg ryżu Halina,


- peeling z Pharmaceris,

- bilety do kina na premierę filmu Kumba
- mieszankę musli tak ja Chcesz,




i wiele innych.
portal daje możliwości bezpłatnego testowania wielu wspaniałych produktów. Jest jeden warunek, że trzeba podzielić się opinią na portalu. Opinie pisze się i czyta bardzo przyjemnie.
Dodam jeszcze, że na powyższej stronie możecie poczytać bardzo ciekawe i przydatne informacje na temat mnóstwa produktów nie tylko dla dziecka, ale dla mamy, taty, kuchni, ogrodu itd.

Ze swojej strony bardzo Wam polecam ta wspaniała stronę, ponieważ daje ona dużo korzyści i dużo bardzo ważnych i przydatnych informacji.

1 komentarz:

  1. Już się tam zarejestrowałam, dopiero początki ale jest miło :)
    http://darmochaznetu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń