środa, 11 grudnia 2013

DUCRAY Creastim 2x30ml

Dzisiaj swoją uwagę skupię na nowości do włosów, którą miałam przyjemność testować dzięki Forum Parenting. Dostałam dwumiesięczną kurację do włosów w formie olejków do wcierania.
Moje Drogie jaki wiecie problem wypadania włosów dotyczy 3 na 4 kobiety w pewnych okresach życia. Stres, źle zbilansowana dieta, zmęczenie czy niezdrowy tryb życia nasilają objawy. Mój problem pojawił się po porodzie córki i dalej niestety trwał i mnie męczył, ale na szczęście to już przeszłość.

Lotion Ducray Creastim Działanie dermokosmetyku Ducray Creastim opiera się na synergicznym połączeniu substancji aktywnych:
Kreatyna– przyspiesza przejście z fazy telogenu (wypadania włosa/ów) do fazy anagenu (wzrostu włosa/ów)

Tetrapeptyd -ogranicza wytwarzanie białka zaangażowanego w obumieranie komórek włosa, opóźniając tym samym fazę wypadania i przedłużając fazę wzrostu.
Kompleks witamin - B5, B6 i Biotyna przyczynia się do wzmocnienia struktury włosów.
Witamina B5 (kwas pantotenowy) - pomaga utrzymać optymalne nawilżenie włosów.
Witamina B6(pirydoksyna) uczestniczy w syntezie hemoglobiny dostarczającej tlen, aminokwasy i enzymy niezbędne do prawidłowegowzrostu włosów.
Biotyna (witamina B8 lub witamina H)odgrywa kluczową rolę w syntezie kwasów tłuszczowych,w połączeniu z witaminą B5poprawia ogólną kondycję włosów.


Naukowcy z Laboratoriów Dermatologicznych Ducray przeprowadzili cykl badań, aby znaleźć rozwiązanie problemu okresowego wypadania włosów. Creastim to innowacyjna kuracja zatrzymująca wypadanie i pobudzająca wzrost nowych włosów.
W trakcie testów prowadzonych przez firmę 84 proc. kobiet  zauważyło skuteczność już po pierwszym miesiącu stosowania!

Preparat, dzięki lekkiej konsystencji szybko się wchłania, nie obciąża i nie przetłuszcza włosów. Doskonała tolerancja dermokosmetyku pozwala na jego stosowanie nawet w przypadku wrażliwej i skłonnej do podrażnień skóry głowy.
 



Sposób użycia:
Aplikować 10 rozpyleń na suchą skórę głowy 3 razy w tygodniu.
Przy aplikacji należy wykonywać masaż skóry głowy.


 Jeżeli chodzi o moje doświadczenie z tym specyfikiem są bardzo pozytywne i godne dalszego polecenia. Po około dwóch tygodniach zobaczyłam znaczącą różnicę i ilość wypadających włosów zmalała. Włosy z dnia na dzień stawały się mocniejsze, grubsze i co najważniejsze przestały wypadać i z ogromną szybkością pojawiają się nowe i mocne włosy.
Mój koszmar się skończył, a myślałam że nic nie pomoże.

Zastanawiam się teraz nad pomalowaniem włosów i myślę, że dzięki Ducray ten problem nie powróci.

1 komentarz:

  1. Och na szczęście nie mam takich problemów z włosami ja raczej cierpię na nadmiar ;)

    OdpowiedzUsuń