poniedziałek, 6 maja 2013

Gerber

Mamusie, czy Wasze dzieci jedzą bądź jadły obiadki Gerber?
Ja na nieszczęście po raz kolejny trafiłam na "minę". Dzisiaj dawałam córce Ich nowość " Smakowite brokuły z królikiem i ryżem" , które nawiązują, że od 8 miesiąca ważne jest , aby wprowadzić produkty z większymi kawałkami - to otrzymałam około 5 cm skórkę z papryki, której nie ma nawet w składzie dania. Jestem bardzo zawiedziona i nie wiem czy zaufam znowu tej firmie - najważniejsza jest dla mnie córka i wolę zapobiec podobnym sytuacjom.
Wy miałyście już takie doświadczenia ?

4 komentarze:

  1. mój synek, nigdy nie chciał słoiczków - oprócz owoców. Wiem, że nie każdy ma czas, ale myślę że najlepiej samemu gotować. Nie trzeba od razu na 3 garnki. Nam pediatra doradził żeby dawać małemu to co sami jemy rozsądnych ilościach i łagodniej doprawione. Szkrab miał tedy koło 6 miesięcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Mamo, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Aby dokładnie określić jej przyczynę i dbać o odpowiednią jakość naszych produktów, prosimy Cię o bezpośredni kontakt z Centrum Informacji dla Rodziców Nestlé (e-mailowo: cs@pl.nestle.com bądź telefonicznie: 801 333 000). Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację.

    Ekspert.Nestlé
    ---
    Ekspert. Nestlé, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLE, a także kwestiami dotyczącymi żywienia dzieci. Zachęcamy do kontaktu z Centrum Informacji dla Rodziców. Adres e-mail oraz numer kontaktowy dostępne są naszych oficjalnych stronach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście firma Gerber okazała się bardzo lojalną firmą , Pani się już ze mna skontaktowała w tej sprawie i sytuacja będzie wyjaśniana. Czekam na rozwiązanie sprawy. Napiszę później jak się sprawa zakończyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej unikam słoiczków Gerbera bo chociaż mój synek zjada wszystko co mu się da to jednak jeśli chodzi o smak to zdecydowanie wolę BoboVitę, jest bardziej naturalny.

    http://rockinyoungmom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń