wtorek, 9 kwietnia 2013

Darmowe próbki dla mamy :)

Teraz podzielę się z Wami tym co otrzymałam dla siebie, czyli:

Wkładki higieniczne od Carefree , mają przede wszystkim fajny zapach i są bardzo wygodne :) Polecam




Otrzymałam również wkładki i podpaskę z Teny, są zwykłe, proste , bezzapachowe.


Muszę się również pochwalić katalogiem z projektami domów :) Super sprawa. Do tego w środku kalendarz i zamówienie na bezpłatne katalogi dla znajomych .

 
Kolejną próbką jest Colagen + , ja nie będę tego testowała tylko Teściowa, później podam recenzje. W przesyłce były 4 próbki.


Otrzymałam również próbki tkanin, z których jestem niezadowolona, prosiłam o inne, a przyszły inne. Tkaniny są bardzo sztywne, kolory jakby wyblaknięte - może gdyby były większe kawałki mogłabym inaczej określić tkaniny.


Provag, kolejna próbka kremu oraz kalendarz na 2013 rok oraz kalendarzyk miesiączkowy.

 


2 komentarze:

  1. ja dostalam nie tylko probki medacol ale zaczelam wspolpracę.ten kolagen jest boski.skuteczny i nie podraznia nie uczula ideal.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie teściowa testowała i jest bardzo zadowolona, zostaly jej jeszcze dwie próbki, ale zapewniła, że będzie na pewno kupywac kolagen :)

    OdpowiedzUsuń