piątek, 8 marca 2013

Mój blog

Hej mam na imię Kasia i mam 25 lat. Jestem mamą malutkiej no może nie aż tak malutkiej Wiktorii.

Założyłam tego bloga , ponieważ chciałabym się z Wami podzielić tym co lubię i sprawia mi dużą przyjemność. Na tej stronie będę się z Wami dzieliła i podawała linki i recenzje głównie próbek i gadżetów, ale również będę chciała pokazać Wam moją pasję, czyli malowanie paznokci :) 

To mój pierwszy blog, więc bardzo Was proszę o szczerość i wszystkie sugestie dotyczące informacji i wyglądu .

A na zdjęciu moja Gwiazda :)

 

Z góry dziękuję i zapraszam:)

2 komentarze:

  1. Ale urocza <3 widzę że nasze szkraby są w podobnym wieku :)

    http://rockinyoungmom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Ciebie zapytać z którego miesiąca jest twój synek, bo Wiki z sierpnia :)

      Usuń